ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

امروزه رقابت در بازار کار به طور سرسام آوری زیاد است و در این میان برندی موفق است که بتواند پیام تبلیغاتی خود را بهتر از سایرین به گوش مخاطب برساند. ساخت تیزر باید بر مبنای یک استراتژی قوی باید تا بتواند موفق باشد. پس از تدوین استراتژی اصلی تیزر، هنوز هم کار تمام نشده است. بلکه تنها شالوده اصلی کار چیده شده، ازین مرحله به بعد عوامل دیگری بر موفقیت تیزر اثر دارند:

• ارائه ی بهترین ایده های خلاقانه که بتواند مفهوم مورد نظر را در ذهن بیننده حک کند.
• گنجاندن زیبایی های دیداری و شنیداری که موافق با سلیقه ی مخاطب باشد
• شناخت ذهنیت و طرز فکر مخاطبین و ارائه ایده های برای انتقال پیام تبلیغاتی به نحوی که از فیلتر ذهنی مخاطب عبور کند.
• شناخت نیازها، خواسته ها و اهداف مشتریان و هدف گذاری تیزر بر این مبنا
• داشتن سناریو قوی و گویا کا کاملا همراستا با اهداف تیزر باشد
• استفاده از عوامل متخصص برای ساخت تیزر مانند کارگردان، تصویر بردار، طراح صحنه، صدابردار و …
• مونتاژ و تدوین حرفه ای فیلم و افزودن آیتم هار گرافیکی مناسب به تیزر
• استفاده از موزیک متناسب و تاثیر گذار

طی سالهای اخیر توجه کاربران به محتواهای گرافیکی و ویدئویی به طور روز افزون رو به افزایش است. تمایل کاربران به خواندن متن روز به روز کاهش یافه و از سوی دیگر انها مایلند که اطلاعات را از طریق یک فیلم کوتاه و مختصر، به سرعت دریافت کنند. درست به همین دلیل است که امروزه اینستاگرام محبوبیت روزافزونی بین کاربران پیدا کرده است. در این شرایط اهمیت تولید تبلیغات ویدئویی و ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب کارها و صنایع چندین برابر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید