تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی

در این زمانه رقابت در بازار کار بسیار سخت و طاقت فرساست و در این بین برندی موفق است که بتواند تیزر خود را قوی تر از سایرین به اطلاع خریداران برساند. تیزر تبلیغاتی چیزی است که باعث می شود مشتری کنجکاو شود و در پی کسب اطلاعات بیشتری از محصول و یا خدمت شما باشد.
تیزر تبلیغاتی یکی از روشهای مناسب برای معرفی محصولات و خدمات شما به مشتریان و مخاطبان است که می توانید در زمان کوتاه با ایده ی دیداری و شنیداری به دیگران انتقال دهید
برای موفقیت در ساخت تیزر باید بهترین ایده خلاقانه را ارائه داد و در مرحله بعد نیازها و خواسته های مشتریان را در نظر گرفت و از زیبایی های دیداری و شنیداری و همچنین در تولید سناریو دقت لازم را داشته باشیم . و همچنین از عوامل ( کارگردان ، تصویر بردار ، طراح صحنه ، صدابردار و مونتاژ و تدوینگر حرفه ای ) استفاده کرد . یک تیزر تبلیغاتی اگر موسیقی و تصاویر زیبا داشته باشد برای جذب مشتری بسیار مهم است.

تیزر تبلیغاتی فیلم ویدئویی و یا یک متن و یا اینکه یک فایل صوتی می تواند باشد.

مردم امروزه یک سوم از وقت خود را که از اینترنت استفاده می کنند صرف دیدن ویدئو و فیلم های اینستاگرام می کنند و دانستن این موضوع اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی را بیشتر می کند. ۹۲% کاربران اینترنت طبق آمار فیلمهای تبلیغاتی را تماشا می کنندو یک سوم از مشتریان ، بعد از دیدن تیزرهای تبلیغاتی اقدام به خرید محصول می کنند . مهمترین مسئله قبل و بعد از ساخت تیزر محل و زمان پخش آنست که می توان تیزر را در:

  1. در وب سایت شخصی و یا وب سایت های مختلف
  2. در کلیه شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام)
  3. در نمایشگاه ها و فروشگاه ها و کلا مکان های عمومی مانند سالن های انتظار بیمارستان ها ، هتل ها
  4. و بهترین مکانی که می توان تیزر را در دسترس عموم مردم به عنوان آگهی تبلیغاتی در تلویزیون قبل از پخش فیلم ها و سریال ها و برنامه های آموزشی و یا هرگونه فیلم دیگر قرار داد زیرا مردم به تلویزیون بیشتر اطمینان می کنند و تیزرهایی که از تلویزیون پخش می شود قابل اعتمادتر است.

هزینه ساخت تیزر معمولا بالاست و مخاطب با دیدن هر تیزر با خود می اندیشد که صاحب این کالا و یا خدمت ارزش بیشتری برای محصول خود قائل بوده که چنین هزینه ای را متقبل شدهو علاوه بر این مردم در هر جایی راحت می توانند تیزرهای تلویزیونی را مشاهده کنند شاید در فضای مجازی اصلا فرد حوصله کلیک کردن نداشته باشد اما تلویزیون در همه حال در دسترس است .

بر اساس یک نظر سنجی از ۱۰۰۰ نفر سوال شده که از این تعداد ۶۰% با دیدن تیزر تلویزیون و ۴۵% با مشاهده آگهی چاپ ، ۴۳% دیدن آگهی آنلاین و بالاخره ۴۲% آگهی در فضای مجازی را که دیده اند اقدام به خرید آن کالا کرده اند در اینجا به این نتیجه رسیده اند که تبلیغ تلویزیونی بیشتر مردم را جذب می کند و یا بهتر بگوییم بیشتر مورد اعتماد است.
در نهایت باید با بهترین روش تبلیغات مخاطب وفادار خود را بیابیم که طبق آمار تیزر تلویزیون بهترین گزینه است و البته باید به درستی انجام شود که سبب رشد صاحبان حرف و محصولات شود.

دیدگاهتان را بنویسید